کد مقاله را وارد کنید !
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
محل برگزاری کنفرانس

محل برگزاری کنفرانس :  مرکز همایش͏ های بین المللی رازی دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز، دانشگاه شیراز، واقع در خیابان ملاصدرا، دانشکده مهندسی شماره دو

ma0dfjpshimirazi 

سیویلیکا

08edf9b77e1d32620f1be9c6f95f41b3

اطلاعیه شماره 1 : آغاز به کار وب سایت و سامانه ثبت نام و دریافت مقالات
اطلاعیه شماره 1 : آغاز به کار وب سایت و سامانه ثبت نام و دریافت مقالات

به اطلاع کلیه پژوهشگران می رساند که پورتال کنفرانس راه اندازی گردید و پژوهشگران محترم می توانند از طریق سامانه کاربران ضمن ثبت نام نسبت به ارسال اصل مقاله اقدام و همچنین پیگیر فعالیت های جاری کنفرانس نیز باشند.


دوشنبه 23 اسفند 1400 (2 سال قبل )
مؤسسه آموزش عالی آپادانا از مهر ماه 1387 با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همت جمعی از اساتید نمونه و برجسته دانشگاه شیراز فعالیت آموزشی و پژوهشی خود را آغاز نموده است. این مؤسسه در حال حاضر در رشته های هنر و معماری، فنی مهندسی و علوم انسانی، در مقاطع مختلف كاردانی و كارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش كشور و هم چنین پذیرش های بدون آزمون این سازمان (بجز در مقطع ارشد)، دانشجو می پذیرد و امیدوار است در سال های آتی دوره های آموزشی خود را در رشته ها و مقاطع دیگر گسترش دهد. كلیه قوانین و مقررات مؤسسه تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدارك تحصیلی دانش آموختگان مؤسسه مورد تأیید رسمی این وزارت می باشد.
بازدید امروز
22
بازدید دیروز
33
بازدید کل
40,970
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !